I'm falling apart.

Du heter: Alessandra

 

Smeknamn: Sanna , alle o lessi

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Storm-Lifehouse

 

Beroende av: Vänner och Familj

 

Vad tror folk om dig?: oj, jaa du. Att jag är blyg antar jag. Svårt att svara på

 

Stämmer det?: Att jag är blyg stämmer.

 

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon.

 

Vad säger du för att imponera på någon?: haha! jag vet inte. 

 

Hur imponerar man på dig?: Att man är sig själv. Att man kan få mig att skratta.

 

Brukar du skratta för dig själv?: ja.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Gör en kopia! :D puss

 

Var bor du?: Ingarö. Stockholm.

 

Trivs du där?: nej.

 

Äger du några converse: japp

 

Sprit, cider, vin eller öl: öl eller cider.

 

Brukar du bli för full: nej

 

Är du allergisk mot något: Falska människor. Annars inget.

 

Hur svarar du i mobilen: aaaa hallå. 

 

Antal timmar sömn inatt: mellan 5 och 7 timmar.

 

Brukar du komma i tid: oftast

 

När mår du bra: när det går bra.

 

När blev du fotad senast: Igår.

 

Hur känner du dig nu: trött och opepp

 

Vanligaste färg på dina kläder: allt möjligt, men mest svart. 

 

Vad tycker du om fötter: nej tack.

 

Vad saknar du: Mina underbara vänner!

 

Hade du en bra kväll igår: va bara hemma.

 

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.

 

Rakar du benen: yeesss

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: 11.

 

Är du blyg?: ja.

 

Sysslar du med någon idrott: haha , nej

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tror att man kan fastna för någon, men man kan inte bli kär direkt,

 

Har du spytt offentligt: inte vad jag kommer ihåg.

 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha! ha sex , stå upp o kissa och så skulle jag runka x)

 

Är du nöjd med ditt liv: ja!

 

Är du bortskämd: nej det kan jag inte påstå.

 

Vad gör du i morgon: Skola , Spela in låt med hanna o natta sen blir det Bio, New Moon.

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: finns många snygga tjejer, men har inte någon riktig förebild.

 

Vad längtar du till?: helgen! ^^

 

Har du bra vänner och äkta vänskap?: yes and thanks for that my friends!

 

Vad använder du för shampoo?: vet inte vad det heter...

 

Hur gammal är du: 16 år och 7 månader.

 

Tycker du om någon just nu: Jaa^^

 

Gröna eller röda äppeln: Gröna.

 

Gillar du golf: Minigolf är tråkigt, men såndär "riktig" golf är svinkul!

 

Vilken tid gick du upp idag: 07.45

 

Har du sovit i din egna säng inatt: jajemen

 

Har du strumpor på dig nu: ja

 

Är det okej att gråta: ja

 

När grät du senast: igår

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa sakerna jag ville ha och sen troligtvis spara.

 

Bär du glasögon eller linser: Jag borde använda mina glasögon, ser som en kratta.

 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

 

Har du piercing: ne, jag hade,

 

Vill du gifta dig: jaaaa-a

 

Vill du ha barn: ja, 

 

Är du bra på att laga mat: Hyfsad.

 

Är du flygrädd: ja.

 

Hur vig är du: haham jag vet inte..

 

Är du musikalisk?: ja.

 

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

 

Vilken är din favoritglass: Twister, OFC! ;)

 

Tror du på ett liv efter döden: jag vet inte, tror inte att livet bara slutar sådär, men vad som händer efter vet jag inte.

 

Tycker du om sushi: OM JAG GÖR! :D

 

Vad äter du helst när du ser på film: chips eller Godis. eller ingenting.


Har du tandläkarskräck: nej

 

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

 

Vilken ögonfärg har du: Grön

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

 

Biter du på naglarna: det händer.

 

Hur ofta tränar/motionerar du: inte alls ofta. 

 

Senaste låt du hörde: Broken-Lifehouse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0