Is There A Ghost.

HAAAAALLOJ!
Kom hem för ungerfär en timme sen Efter att ha varit med Hanna och Natha och käkat lite. Det hände en riktigt sjuuk grej när vi satt på donken, medans vi sitter o käkar o snackar så går det förbi en snubbe som bah; "hejdå Alessandra". Det sjukaste är att jag inte kände igen honom överhuvudtaget. Aja. En annan grej , Mamma ringde när vi var där och berättade att min morbror vill ha 3 sångerskor till en låt som han har gjort. Det kommer bli en Demo som han sedan ska skicka till en artist som förhoppningsvis vill köpa den låten av honom. Sjukt najs. Så jag antar att det blir på fredag som jag ,Natha och Hanna ska åka till Bosse och spela in den. GALET NICE! höh.
Menmen, just nu sitter jag och dunkar musik i högtalarna. Tänkte bjuda på en liten låt som spelas förfullt i min stuga just nu. Men ... CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0