Smashed into pieces.

Hej bloggen!
Nu var det ett J*vla tag sen jag skrev sist, men aa har bara inte orkat upptadera.
Tänkte berätta lite kort om min helg.
Fredag: Var med Sandra vi åkte till gullmars och stötte på "erik" och sen stack vi och solade solarium. Sen bar det iväg till hennes magdans. Är så sugen på att börja där, men jag saknar streetdancen jätte mycket.Iaf, Sen efter det mötte vi Bobo(victor) & Albin i slussen och åkte ut hit till skogen. Det var trevligt!.
Lördag: Var tvungen att gå upp meeeeega tidigt för att grabzen skulle åka hem tidigt för att albin fyllde år. Var skiiit trött, hade inte sovit någonting typ. Menmen. Sen lite senare gjorde jag mig iordning för att åka till myset för att träffa alla trevliga människor. Sov typ nada den natten. 
Söndag: Var tvungen att gå upp i ottan denna dag med -.- . Men sånt är livet på en pinne. Aja pallar inte skriva mer om det för denna dag slutade ändå åt helvete.
Aja det var min helg, typ.  Jag ska verkligen försöka att bli bättre på att upptadera, jag är säämst på det! Men det kommer ske en förbättring, I Promise! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0