Rise & Shine!

Godmorgon bloggen.
Nu är jag uppe och vaken. Har varit det i ungefär en timme, och jag har hunnit med att bada. Så nu ska jag fixa frukost och göra mig iordning och packa för att sedan åka hem till pappa där jag ska vara nu under höstlovet. Jätteskoj!
Jag ska ju till riga imorgon, och jag har ingen aning om vad jag ska packa för kläder, jag vet inte om det är superkallt så man måste ha vinterjacka eller om det räcker med att ha skinnjackan? usch , det här är så jobbigt. Är det någon som vet om det är supermegajättekallt i riga?
Idag , jaa. Min hals mår lite bättre idag men jag måste fortfarande anstränga mig för att få fram nått ljud. Menmen, det är vad det är. Jag ska kanske träffa Sandra idag , måste se hur det är med henne..Killar alltså, helt onödiga ibland. Tro inte att du kan behandla henne hur som helst, hon har också känslor!!! *Du vet vem du är*
Näää nu måste jag sätta fart. Vi hörs lite senare.   Så länge får ni njuta av en liten bild !
                                
                              
                                       Ett litet collage som jag slängde ihop såhär på morgonkvisten. 
                                                               Jag älskar dig bästavän.<3
                                
                   
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0