Sjukling.

Jaha.. nu fick jag blogglusten tillbaks. Har haft en vääääldig bloggtorka, och jag har inga planer på att bli som dessie, kissie och paow med flera. Då man måste uppdatera 10 gånger om dagen typ. Och Det orkar vi inte med!
Menmen , jag ska göra mitt bästa! Just nu sitter jag i soffan och hostar och känner mig halvt död, menmen , nu ska vi inte hänga läpp över det för på måndag så ska jag till RIGA med HaniBanani och hennes familj! :D kommer bli supermys! Hoppas bara att jag hinner bli någurlunda frisk tills dess!  Idag blir det nog inte så mycket gjort, ska nog slå igång en bra film och glo på den och tycka synd om mig själv.
Igår dådå, Igår var jag hemma ifrån skolan, väldigt tråkigt. För alla estet ettor i frysen skulle ha höstmingel och alla olika passioner skulle göra framföra nånting för resten. Vi (soulen) skulle spela och sjunga beat it med Ingen mindre än Michael Jackson. Och jag tror att vi skulle ha spelat use somebody med Kings of leon.
Men på kvällen så kom robban hem och han gjorde tacos som han jag och tobbe käkade framför idol. Hur fan kunde Eddie gå vidare och nicklas åka ut!? I do not understand! Nicklas är så mycket bättre. Svenska folket har slagit i huvudet någonstans. 
Mamma kom hem också från att åka fram och tillbaks till dalarna för att hämta vår katt som har varit borta i sisådär 16 veckor. Hon försvann när vi var i dalarna i somras. Vi gick skallgång eller vad det heter mitt i natten och skrek efter henne och grejer. Men hon var helt försvunnen. Så nu för en vecka sedan ringer våra vänner som bor i dalarna och säger att det är en tant som har hittat vår Zorba. Så nu är hon tillbaks. Men hennes bror Gizmo tycker det är lite konstigt , han morrar mot henne och har sig. Menmen , det tar nog ett tag för dem att vänja sig. 
Nu blev det är inlägget väldigt långt och jag känner att jag börjar skriva om wierdo saker , såå ha en underbar lördag everyone!   
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0