trött..

Tjooohooo.
Nu har jag äntligen packat färdigt. Har gjort lite honungste som jag dricker nu. Mega gott och superbra för min onda hals.  Ska nog ta och ringa pappa snart också. Dom tycker att jag är för sjuk för att åka o träffa sandra, men varför kan inte han hämta mig eller varför kan inte mamma eller robban skjutsa mig om jag nu är så j*kla sjuk? jag fattar inte -.-' Jag orkar inte vänta på en buss som aldrig går från den här j*kla ön. Jag tycker att SL borde tänka lite mer på Ingarö, göra så att bussarna går oftare än varannan timme. Det är hopplöst. usch på Ingarö.
Robban vägrar skjutsa mig till pappa och han vill inte skjutsa mig till värmdö marknad , så jag får sitte och vänta på den där Bussjävlen och gå TVÅ KILOMETER med min j*vla packning! "#€%"%%&€%##"! Jag är sur,irriterad,Ledsen ALLT!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0