16 April.

Hej bloggen..

Idag är jag faktiskt i skolan, och jag kom i tid för en gångs skull. haha. Allt händer denna vecka.. vecka 15 år 2010 kommer alla att minnas. herregud. jag mår väl bra. Finns väl egentligen ingenting som kan göra så att jag inte gör det. eller en grej, som faktiskt har med mig att göra. Men jag tänker inte ta det här i bloggen förutom att det är det ända jag kan tänka på. Jag kan inte släppa det. Jag vill inte att detta ska påverka förhållandet som jag har. Men det finns ingenting som kan ändra mina känslor för den personen. Denna här veckan har gjort mig mer känslig än vad jag brukar göra. Och vår duracell kanin nathalie är inte ens i sverige, hon är den som gör alla på bra humör. Varför ska allt hända när hon är borta för? den mest förstående personen i hela stockholm. jaja...finns väl inte så mycket mer att säga. antar jag.  Men klart, det finns andra personer som förstår också.
.
Sov hos pappa inatt. Skulle pluggat igårkväll, men det gick inte så bra. Så i helgen ska jag plugga matte. kul? nej.
Kanske ska träffa hanna ågermo också. Får se hur det blir. Men jag skulle behöva det nu. Eller min fru, eller min pojkvän. Eller alla 3 samtidigt kanske. Det allra bästa. Jag behöver komma på andra tankar. Allt blev väldigt jobbigt nu. Jag skakar. är orolig. rädd. jag vet inte vad. funderar på att hoppa över den sista lektionen och åka och göra nått annat, som kan få mig på andra tankar.
.
Ikväll ska jag till Hässelby strand och sova hos min älskling Hanna.


Det här får visa att jag beklagar sorgen. 4 tända ljus.
.
Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0