Godmorgon. Onsdag 14 April.

Godmorgon Godmorgon alla vackra!
Sitter här hemma. Tog en förmiddag hemma idag. Sitter och gör alla mina rester i skolan. Dom är ju en hel del. Känner att jag får mer gjort hemma än i skolan. Så nu har jag gjort färdigt den där museé saken vi höll på med innan lovet. Så nu är det bara en bild uppgift och några Naturkunskap och Matte uppgifter kvar. Sen har jag inga mer rester! så det är skönt! men Får vänta tills efter skolan med Matten så jag får bättre hjälp utav min bonusfader! Men jag känner fett duktig faktiskt!
.
Fan vad fint väder det är ute idag! Är så glad nu när våren har kommit och snön försvinner! hihihi. Och om en vecka när jag fyller år, så är snön borta helt! om inte jorden får en knäpp igen och det blir kaos! men det tror jag verkligen inte! För våren har kommit och den är här för att stanna! Jippe!
.
Nu är det bara 7 veckor kvar av skolan. Tänk att jag redan gått ut ettan på gymnasiet. helt sjukt fort har det gått. känns som om det var igår jag satt i arenan för upprop med massa främmande människor. Det är bara 2 år kvar, sen tar jag studenten..Och då börjar livet på riktigt. Med jobb och hela köret. Jag har panik för jag vet inte ens vad jag vill bli. ojojoj.. haha. På onsdag nästa vecka fyller jag 17 vårar. Om ett år är jag 18. Herrejesus. Känns som att jag gick i 3an nyss...
.
Men nu ska jag fortsätta med plugget och sluta skriva massa onödigt här i bloggen. hehe.
Men ha en underbar vårdag everyone! :D
Min lilla Soul klass som jag ska gå med i 2 år till! ( bilden saknar dock, August, Erik, Oliver, Hanna och Tilda & Kalev och Almström. Tror inte jag missade någon nu. pinsamt isåfall!)
Smell you later!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0