Nu har jag hittat tillbaks till bloggen igen.

Så, nu är jag hemma vid min dator igen. Så nu kommer bloggen att bli uppdaterad igen.
Kom hem till min far i lördags. Då blev det födelsedags middag för Olles mamma hemma hos dom. Trevligt.
Sen i söndags blev det lite eftermiddags mys hemma hos Johannes och sedan nere vid vattnet med mina fina flickor. Och sen färgade jag håret också. Väldigt nöjd! blev mycket mörkare den här gången , men jag trivs. hehe.
.
Är verkligen inte pepp på skolan nu faktiskt. Vi har något projekt om grekisk historia typ. JÄTTE kul...
men , om 3 veckor är det lov igen! Jippie! sen är det ju bara 3 veckor till sommarlovet efter det. 
Men nu ska jag fortsätta titta på filmen som rullar på teven, music and lyrics. har sett den förut och den är ganska mysig faktiskt.
Jaa, en liten bild på färgen....
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0