Tisdag

SÅPP!
nu är jag hemma igen. efter ögonbrynsnoppning , prat i stan, middag, främmande snubbar som ropar ens namn ( Tilda och nathalie får tala för det x) haha.) Och massor utav hejdå kramar. 
.
Satt i skolan till typ 5 och fick mina ögonbryn noppade, och nu finns det knappt något kvar. Hehehe... men det blev fett bra. Tack älskling! :D
Vi träffade Tilda drog till stan och typ käkade och hade det mys. Det är fett sorgligt att nathalie ska dra till Thailand.. hon kommer vara så brun och fräsch när hon kommer tillbaka.. :( haha.
Efter en heldag med tjaffs och annat skit , så slutade kvällen grymt bra iallafall. och nu sitter jag här hemma och tycker fett synd om mig själv. Och när soul treorna sjöng poweballader gjorde bara dagen värre.. otroligt opassande. hehe.
Måste skaffa en annan blogg där jag kan skriva ner mina känslor i. utan att folk ska läsa. det vore fett bra. 
Men nu ska jag nog ta lite glass och mysa framför teven.
.
Dagen imorn , kanske ska träffa BV och luncha eftersom han är ledig imorgon. :D men vi får se vad som händer. Sen kommer jag väl antagligen träffa olle också, men vi får se vad om händer. Har ju ingen sång. För jag avbokade den. För jag har ingen ork alls till att sjunga. 
Men nu blir det glass och COOOOLAAA! 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0