18 Augusti.

Godmorgon solstrålar!
Jag är alldeles precis nysprungen, ca 2 km, typ. Så nu har jag tryckt i mig nått att äta och hoppat in i duschen. Och nu sitter jag fastklistrad framför tvn igen, typiskt mig. Jag borde tvätta egentilgen. Btw, är det någon som vet vad det ska bli för väder i helgen? Ska ju ut och segla med P-scouterna, så jag hoppas på bra väder!
Jag har några punkter kvar att göra idag, men, ingen brådska, jag har ju hela dagen på mig. hehe...
  1. Rensa Garderoben.
  2. Städa Stora huset
  3. Städa mitt hus.
Ska försöka hitta någon som vill hjälpa mig med bloggdesignen också, den börjar bli väldigt tråkig efter att ha haft den i nästan 1 år.
Jag saknar min Boy! menmen , vi ses ju på fredag när vi ska ut och segla. Och det är inte så långt kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0