29 December

har legat i ca 2 timmar och försökt fixa bloggen...men , jag är ingen höjdare på det. Ska försöka övertala min käre vän att hjälpa mig ^^ hehe.
Har gjort så att inläggen hamnar i en liten vit ruta, tänkte att det var snällare för ögonen. Jag tyckte det var ganska jobbigt att läsa när allt var rooooosa. hehe. Hoppas ni gillar det. Ska försöka göra om headern också.
.
Jaha , nyår är bestämt! jag och Olle åker upp till Siljansnäs och firar det med min familj. Anledningen till det var att han ska köpa en motor som finns i Orsa som ligger någon timme ifrån... inte riktigt så jag planerat helgen. Men, Whatever makes people happy! :)
Vi åker imorgon iallafall, det kommer bli mysigt. Det blir nog jag , Olle, Mamma, 3 av mina syskon, Robban och Mormor. Mysmys. Så det blir nog skidåkning (fick nya snygga termosar av mamma igår) , massa mys framför tven, bara slapp :) Olle åker hem igen på söndag , men jag stannar nog där en vecka till. (eftersom jag och min bror inte fick vara kvar hos pappa........)
.
Ska nog börja packa om nu , måste springa ut och leta efter min resväska.
Så länge får ni njuta av en bild, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0