Dag 2 – Min första kärlek

Oj. Den upplevde jag nog i sjuan/åttan någon gång. Blev då förälskad i en kille som bodde på andra sidan landet, nämligen i Göteborg. Vi var tillsammans i 8 månader, lite fram och tillbaka. Kan ju säga att det var otroligt dyrt. Vi sågs väldigt sällan, Ca 1 gång i månaden eller 2 om vi hade tur. Vi har ingen kontakt överhuvudtaget längre. Synd kan tyckas, för vi hade kul ihop. Kan ju även berätta att än idag när jag ser Sj tåg tänker jag tillbaks på stunderna jag stod nervös och darrade som ett litet löv för att äntligen få träffa honom. Haha.
Men kärleken jag kände då är ingenting mot vad jag upplevt idag.
Kan se om jag hittar en bild..
Några minuter senare...
Här är Mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0