Alla Hjärtans Dag.

Hej alla glada!

Nu sitter jag hemma hos Hanna,ska egentligen plugga. Men vi hamnade i en diskution om vad som vi ska göra ikväll. Båda är sååå hiiiimla nyfikna! x) Det känsn lite som en amerikansk High school film. Vi sitter här, vi ska göra oss iordning. Dom kommer. Vi går ner för trappan i våra LAGOM fina kläder och här lite smånervösa.haha x)

Är jättetrött efter igår. Usch o fy. Och så luktar man fortfarande myset efter en LÅNG dusch. Ganska sjukt. Eller så sitter den doften kvar i näsan.
Jag fick en MEGAJÄTTESTOR morot igår. Haha. Vi hade dock väldigt roligt med den. hahahah. Pervers humor.
Jag hade det iallafall ganska roligt. Hanna kom ju upp också. tihii.

Nu måste jag fortsätta med pluggandet, vilket går väldigt bra faktiskt. Snart måste vi nog börja göra oss i ordning.

Nyår 2009.  PosarN

Min HaniBanani!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0