Heaven.

''Once in your life you find someone, who can turn your world around. You are that someone,to me.''



Godmorgon alla glada! Mår alla bra? 
Själv mår jag toppen. Förutom att jag håller på att DÖ av nyfikenhet. På söndag är det ju alla <3dag. Blivit tillsagd att ha på mig...LAGOM fina kläder? vad är lagom fina kläder för nått? heeeeerrreeeeegud vad jag är nyfiiiiikeeeen!!!!! xD
Nu ska jag alldeles strax gå och duscha packa ner lite saker äta frulle och sticka upp till myset. Alla<3dag-hajk, vi får se hur det blir. Det blir säkert mysigt. Hoppas hanna tar ur sin fot ur arslet och kommer upp! :D höhö. Sandra kommer iaf, de kommer bli great. Vi ska ju fira dagen imorgon idag. hehehhe. ayee..
Vad kan man göra å en person inte vill leva längre? hur kan man få den att vilja igen? 
Nu blir det duschen, pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0