"Jag minns inte min första kyss, men jag minns stolt och tydligt när jag fick rolling stones autograf"

Godmorgon alla fina människor!
Alldeles strax ska jag åka iväg och lämna tobbe på träning sen ska jag och robban åka o köpa lite skolgrejer till mig. har så himla mycket papper som bara ligger, som dessutom är viktiga. hehe.
Sedan blir det dans på fridhemsplan med hannaaaaa! :D Sen ska jag hem och sova. jag är jätte trött.
GUD VAD JAG VILL SPOLA TILLBAKS TIDEN NÅGRA TIMMAR! jag vill stå och se Thåström igen! Det var SÅ J*VLA braaa! 
Nu måste jag börja spara pengar så jag kan gå på Whitney med hanna och Natha och Den här stora rockkonserten i sommar Med Kalev och alla! Där blandannat Iron Maiden ska uppträda. Nu måste jag gå och packa ihop det sista.
 
      Kärlek.
Hörs sen! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0