Min röst..

Nu har jag kommit hem , äntligen. Mår fortfarande piss. Har typ feberfrossa, fryser som jag vet inte vad. Jag vill inte bli sjuk! vill inte vill inte vill inte! well..
Ligger i sängen och försöker fixa headern lite eftersom att min och Hannas blev väldigt lika nu när hon gjorde om sin. haha, ;). Om det blir bra är en annan sak!
Syskonen har gjort bullar som vi ska käka snart. Mumisch! Jaaa, jag vet att jag är en liten tjockis. Men! jag bryr mig inte. hahaha.
Känner väldigt stor saknad till vissa personer nu. Vissa träffade jag iof igår, men iallafall! Alla bor så långt bort. Eller så är det jag som gör det. Vill flytta hem till pappa nu. Jag vill inte bo på fucking Ingarö med alla snobbiga barn. usch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0