Rätt sida av stan. Gröna Linjen.

Sitter just nu hemma hos sandra, på rätt sida av stan! Gröna linjen. Här hör jag hemma. Vi sitter i sandras säng och pratar sex..(inte så ovanligt ;)) en del av samtalet handlar om porr. vad är det som är så upphetsande med att zooma in...DÄR. Där det går ut o in? oach att bli sprutad i ansiktet.usch. haha. 


Efter skolan idag så åkte jag och mötte Sandra och Amar i stan. Mycket trevligt. Träffade även en kompis till Amar som hette Axel. Mycket trevlig kille, EN BAJARE! Mycket bra snubbe! ;D hahah. Vi fick en nostalgi tripp och stod på tuben och sjöng låtar ifrån fem myror är fler än fyra elefanter. Sen åkte jag och sandra till nacka forum. Sandra köpte kroppstejp(hmm...passa dig rasmus. Hon är pervers..påriktigt) och jag hämtade ut mina glasögon. Så nu är jag som en NY människa. Ser dock ut som en tönt, men jag vänjer mig snart! hehe. Vi hittade en affär med massa godis som man brukade köpa när man var liten. Så vi kände oss tvunga till att köpa lite. GOD,jag vill vara liten igen! Fyller 17 år iår...jag börjar bli gammal. Min bror fyller 14! HERREMINGUD.


Imorgon ska jag på tekniska med Hanna ,Engla,Johan och Henrik. mycket trevligt. Sen ska jag möta upp min bror i stan så ska vi vidare till Annexet för THÅSTRÖM! CAN'T WAIT! IM SO EXCITED!! :D :D :D

Men nu ska vi bädda och gå ner och dricka. Godnatt!<3



Min älskling och jag på ett av alla våra äventyr!  April 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0