Sjuk..

Jahapp...Så var man sjuk igen. Jättebra såhär 2 dagar innan konserten. SUCK. MÅSTEmåstemåste bli frisk innan onsdag...
Vaknade hemma hos pappa gjorde mig i ordning och jag mådde bra, men sen när vi skulle åka. Då blev jag kallsvettig och mådde verkligen piss.
Så jag tog tuben från solna och åkte hem till mor min som kom och hämtade mig vid värmdö marknad. Så nu har jag sovit sen klockan 11. Skönt. men jag mår fortfarande inge bra.



 Min morot som jag skrev om tidigare. ;)
Vi sköt upp små luftballonger med kärleksmedelanden på. Så fint!

14/2-2010

Okej, jag tar hela dagen. Vaknade på myset.gjorde frukost till barnen. åt fruskost. Sen kom pappa och hämtade mig och hanna. Kom hem duschade och packade ihop lite saker för att sedan gå till hanna och plugga. Plugga, det gjorde vi. Sedan blev det fika med hennes mamma och mormor&morfar. Trevligt. Sen gjorde vi oss i ordning. Nervösa var vi! Klockan 6 ringde det på dörren och där stod 2 söta finklädda pojkar med varsin röd ros i handen. (SÅ GULLIGA VAR DOM,tihii) Vi satte oss i bilen till okänd destination. Kändes som jag satt och hoppade i baksätet för att jag var nervös och tålamodet till att vänta 1 sekund mer var slut. Vi kom fram,till Långholmen. OH herre min gud säger jag bara. Har aldrig någonsin ätit på ett sånt ställe förut. Kände mig som en vilsen bonde. Maten var så god och så fint upplagd att man inte ville äta den. Allting var bara så gulligt. Kan man säga perfekt?..JA det kan man. Jag flyger fortfarande på Stora(!) rosa moln för min prins. tihii.
Bästa alla hjärtans dag jag varit med om!
Lagom fina kläder? ;)
i Prinsens bil påväg till Långholmen.
Detta var fanimej det godaste jag ätit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0