Sweet Dreams.

Halloj.
Lite dålig uppdatering i helgen. Dels för att jag sov typ hela dagen igår och för att jag inte orkat. Men Jag lever iallafall ;) haha. Vaknade upp imorse att solen lös rakt i ansiktet på mig, det var ett tag sen man såg solen. Så underbart med mycket snö och sol.  Fast just nu önskar jag att snön kunde försvinna och att det blev sommar med en gång! 
Sitter just nu och lyssnar på bandit på högsta volym och ska plugga lite. Tänker inte ligga efter nå mer. Jag ligger jätte mycket efter -.-. Skola är inte min grej alltså. Menmen. Jag ska skriva lite fakta om USA. Vi håller på med engelskspråkiga länder.
Ska senare fixa lite till här ute i stugan. Det är städat och klart. men det är inte så mysigt här ute. det ska jag fixa.
Jag vill att det ska bli måndag. Då är det skola igen , får träffa alla übersköna människor. Och så får jag träffa pojkvän som jag inte träffat på 60år känns det som , haha^^
Jag saknar Sandra!!
Men nu ska jag sätta igång med plugget ! 
Hörs sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0