Varför måste man ha rubrik?

KLAAAAR! jaaaa!
Nu är jag klar med plugget! yeeah. okeej, nästan. ska bra översätta hela texten till engelska nu, men det är ju lätt som en plätt! wohoooo. Jag är mycket duktig. myckeeeeet brhaaaah! haha.
Jag hatar att bo här ute. För man kan inte ta sig härifrån när det har snöat. Och man kan inte ta sig hit heller. För att han där uppe har glömt denna ö. Varken bussar eller plogbil kommer. Känner mig som en bonde. Jag har blivit en bonde. Det ända som saknas är ett par hängselbyxor och ett gäng kor. hahah...
Det blir ingen dans idag hanna...tråkigt nog..men man kommer inte härifrån. Och sen måste jag ju plugga.. MEN, jag måste träffa dig igen innan du åker till Tenneriffa! ett måste! 
Ska ta tag i stugan nu tänkte jag. Sen blir det duschen. Och kanske några bilder på min stuga kommer upp här? hmm.... hahah ;)
Någon som såg melodifestivalen igår? Darin var klart bäst. Och det där tjejbandet som jag inte minns namnet på. någonting med Barbara. GRYMT!.
Båda ser efterblivna ut, men det är så det ska vara!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0