2010-01-05

Hej alla glada.
Så, nu har jag tagit mig upp ur sängen. Kände att jag inte kan ligga kvar där hur länge som helst. även fast jag vill,hehe.
Hur mår jag idag?. Bra fråga. Känner mig inte som mig själv, vill gråta lika mkt som jag vill skratta. Känner mig helskum. menmen , det går väl över.
Sitter just nu och funderar på vad jag ska göra. Ska nog iaf börja med att ta en alvedon , sen får vi väl se. Det blir iaf bio ikväll med pappa och Bror, Old Dogs tror jag att den hette. 
Justja, HaniBanani åkte till London idag. Hoppas du har det bra där borta! :D Slänger in en länk till henne här; http://chibbis.blogg.se/
Aja , smell you later.!
Love S<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0