äldre killar,blabla, Det är Bullshit Nils!

haaaallå!

idag har jag varit hemma ifrån skolan för att jag är så jävla trött. Sov ju dåligt igår natt och inatt sov jag ännu sämre. Drömde en mardröm som var så sjukt verklig. Vaknade stup i kvarten. I drömmen mördades alla mina nära&kära. vaknade alldeles kallsvettig. usch.
Har iallafall inte gjort någonting idag, otroligt sköt. Har tittat på film typ. Och nu väntar jag på att min och syrrans kladdkaka ska bli färdig, wohooo!
Anmälde mig till dansen idag också, sjukt nice! Ska börja dansa med HaniBanani på söndagar nu. Sen har mamma bokat tid hos optikern på fredag också. Sen efter det så ska jag klippa mig. hahaha, intressant huh? ;)

NU MÅSTE JAG RÄDDA KLADDKAKAN! BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0