Boooring

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra :]

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Ja.
hur många har du varit kär i? - 3
är du kär just nu? -  japp!

- Tio frågor om dig själv

namn? - Alessandra Dahlström
när fyller du år? - 21 april
några piercingar? -  öronen, hade i naveln oxå. ska ta om den snart.
vad har du på dig just nu? - Strumpbyxor, midjekjol, linne , kofta , skinnjacka och halsduk.
vilken årstid är bäst? - Vår och  Sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -  När jag kan sova hur länge jag vill och någon kommer med frukost på sängen. 
vad tycker du mest om hos dig själv? - Min rumpa och mina ögon.
vad är du bra på? - ALLT! ;)
vem älskar du mest på denna jorden - Vänner och Familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Det beror på.
- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -  Sandra & Hanna
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är roliga på sitt egna sätt :)
vem är snyggast av dina vänner? - Förutom mig menar du?
vem är mest partyprisse? - August.
vem är den du helst har filmkväll med? -  Mina närmsta vänner.
vem av dina vänner är mest "evil"? - august.
10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Mamma.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja.
vem är farligast i din familj? - Marika, hon är farligast för öronen 
vem är coolast? -  jag 8)
har ni något husdjur? -  två katter hos mamma och en fågel hos pappa
vem har du mest gemensamt med? - Tror nog att det är mamma
vem står för underhållningen? - Ludwig.
vem sover du oftast med? - ingen i min familj
roligaste kvällen med familjen? -  haha

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Sjungit och Dansat ;) 
vad ska du göra nu? - Försöka koncentrera mig på Datakunskapen.
har du gjort något dåligt idag? - Rökt.
vad har du ätit idag? - Köttförslimpa x)
har du duschat idag? - japp.
är du trött nu? - überpigg!
vad händer i morgon ? -Skola.
har du varit i skolan idag? - Är här nu! ;D


- ANNAT
Hur mår du just nu? - Braaaa.
Har du piercat dig? - öronen och naveln
Är du hungrig nu? - ja. alltid hungrig!
Vad är klockan nu just nu? -  15.25
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -Bilddagboken & blogg.se

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Natha
Vem ringde du senast?  - har inga pengar
Vem sms:a till dig senast? -Hanna Nilsson
Vem sms:a du till senast? - olle

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Imorse
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - längesen.

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Jag vet inte
Har du sminkat dig idag? - nej.

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Det är alltid musik i ES1A!
Vilket är ditt favoritband/artist? - Finns en del.
Vad gillar du för musik? - Det allra mesta

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? -  yess
Har du fler än 3 jeans? -  japp
Har du fler än 5 tröjor? -  ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - japp
Använder du wax? -  nej
Använder du ögonskugga? - händer välidgt sällan
Använder du kajal? -  Ja
Använder du hårspray? -nej
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? -  nej
Använder du deodorant? -  yess
Använder du skinspray? -  nej
Använder du parfym? -  ja, ibland
Använder du läppglans/läppstift? - Ja, sometimes.
Använder du brunkräm? -  nej
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - både och beror på.
plattar/lockar du håret varje dag? - ja, när jag hinner så plattar jag håret varje dag.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej


KÄRLEK
Är du kär just nu? - Jajamen!<3
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - jah
Är du romantisk? - Inte vet väl jag. xP
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? -  nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - August, det var min första riktiga pojkvän.
Hur länge höll det?  - 1 månad typ om ens det.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - När jag var liten x)
Vem sov du senast bredvid? - Olle.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? -Wrong person.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nopp
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 19 eller 20 kanske
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - hmm... väldigt olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0