Hanna är bäst.

Sitter i skolan nu och har datakunskap, vilket innebär, FACEBOOK! haha.
Somnade vid 5 imorse och jag är otroligt trött. Ensembeln gick köpprätt åt helvete. Men alla andra var superduktiga! Min röst var trött och lite hes och ingenting gick som jag ville. Typiskt. Slutar kvart över fyra och då ska jag hem och öva lite på låten slänga på en bra film och sedan sova. Skulle egentligen träffat david en stund , men vi får se vad som händer med det. jahaja.. Hanna kompisar ifrån karlstad är roliga. August är annorlunda och han är bra på gitarr. Hanna är rolig hon är grym på att sjunga. Läraren har konstiga glasögon med stora svarta bågar , han heter micke. Nu orkar jag inte skriva mera. så nu blir det mer facebookande. Tjohoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0