Helt ok.

Tänkte att nu kan jag skriva när det känns lite bättre.  Alla har väl up and downs , inget mer med det.
Menmen. Kände idag att jag har saknat skolan väldigt mycket! galet. Nytt projekt i soulen , aparoligt. höhö. Vi ska tydligen få högstadie i vår skola oxå, jippie... eller inte. 
har typ suttit ute i min stuga och häckat hela kvällen sen jag kom hem. Lyssnat på musik och fastnat i mina egna tankar.. lite synd att O inte kom hit idag, behövde verkligen bara få ligga i hans famn.  aja.. Nu känner jag att jag skriver lite way to deppigt. Så jag ska väl sluta antar jag,
Just jäkla skit! Måste plugga nu, har inte skrivit ut texten till körarna och inte lyssnat vart jag kan lägga in kören i låten ...Fuck! byyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0