hemmaaa...

Äntligen,. nu är jag hemma. Intressant. hmm,..njaae. dagens dag(hahaha dagens dag..lol) har inte varit så bra. Har sovit typ 2 eller 3 timmar inatt, så jag är så himlans trött. Usch. jahaja. Just nu är jag väldigt övertrött och sitter i min ensamhet och skrattar för mig själv. Japp sån är jag , och ni gillar't. men iaf. ensembeln,..är fortfarande irriterad över hur dåligt det gick idag. Först när vi repade igenom låten så orkade jag inte anstränga mig överhuvudtaget jag orkade knappt stå på benen. Men med lite rast och och lite , vad heter det...jag säger peppande ifrån alla så gick det himlans mycket bättre, jag försvann igen. Jag lyckades uppnå mitt mål med denna låt, jag lyckades få kalev att få Rysningar, WOHO, hahahah. jag vet inte vad det är med låten som gör så att jag försvinner i en annan värld, den är bara SÅ BRA helt enkelt. hehe, känner att det börjar bli lite ointressant. Hmm.. kanske ska börja lite "pissie" tjafs som dagens oufit ;) HAHAHA. aja, We'll see about that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0