Lambarö.

Kort sammanfattnig av helgen.

Fredag; Mötte sandra i stan vi gick på bio och såg har du hört ryktet om Morgans?. Den var svinrolig. Jag och sandra var dom ända som garva. Sedan gick vi runt o kollade i affärer. Sen Kom Joel , micke, hugo och Erik. Vi satt med dom på donken i slussen , sen kom deras fjortisvänner och sen åkte vi hem. Vi somna runt 7. BRA!.

Lördag:
Vi vaknade klockan 11. Gick upp och åt frukost sen låg vi i sängen till klockan två. Sen fick vi tydligen bråttom för sandra skulle iväg. Vi fixade oss och lalalla.. Sen tog vi tuben mot centralen o kööpte varsin latte. På tunnelbanan mot h-by så startade vi fetaste disskutionen med en tant om ungdomar med missbrukare i släkten. Idiot. hehe. Sandra klev av i v-by och jag fortsatte. ringde hanna eftersom att jag lyckades virra bort mig i h-by strand ^^ höhö. Sen mötte jag upp Olle och hans söta hund. Var tvungen att trotsa min fobi att gå över is, men jag överlevde! haha.

Söndag:
jaa, idag har jag inte gjort så mkt, pallar inte skriva mer.     


PUSSEN<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0