Numb.

hejhej.
har verkligen inte orkat uppdatera här. ha ändå inget vettigt att säga.
I fredags sov hanna , Natha , Sandra och Sebbe här. Det var trevligt! I lördags sov jag hos olle. Och igår dansade jag igen för första gången på tyå 3-4 år. Sjukt roligt! har verkligen saknat dansen.
Idag ha vart en ganska deppig dag. Blev väldigt orolig imorse, och I still am. snälla gör ingenting dumt!<3
Min kropp klarar snart inte av mer. Har så mycket att tänka på. Det händer nya saker hela tiden. jag har mina problem och sen får jag höra om andras. jag försöker le och vara glad för allas skull. men nu går det inte längre. klarar inte mer. men jaja. Det löser sig.  Jag saknar Sandra. och HaniBanani!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0