Pokerface.

Haaaaej!
Nu är jag hemma från vällingby. Jag har shoppat loss verkligen! as skönt! :D hehe.
Det var mycket trevligt att gå runt i vällingby med malin. Vi åt Sushi och pratade :) trevligttrevligt.
Jag köpte:
  • En blå lång tunika. -Ginatricot
  • En Rosa kort tunika. - Gina tricot.
  • Ett par leggins med silvriga pluppar på.- GT.
  • grått linne. - GT
  • Underkläder. - HM
  • Grej som man rullar kläder med. -HM
  • Leggins-HM
  • Spetsleggins- HM            
det var typ det. Är nöjd. Men jag gjorde av med ALLA julklapps pengar och present kort. höhö. Men det är kul att få mer kläder i garderoben!
Sitter just nu och lyssnar på musik och försöker städa mitt rum lite grann.   Sandra kommer hem om en timme ! WOHOO! Ska försöka hinna träffa henne innan pojken min kommer hit. Jag saknar ju henne!  Menmen , Nu ska jag fortsätta städa.  Vi hörs senare.  
Love S <3

 You me at six- Pokerface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0