Uttråkad

Har inte träffat dig på nästan 1 månad ! Saknar dig!

Tidsfördriv..
SENASTE
Personen du kysste? Olle

Personen du kramade? Lotta
Personen du tänkte på? Hanna Ågermo
Personen som du sov med? Olle
Personen du hade sex med? Jag är oskuld! ;)
Personen du skrev med på msn? Hanna Nilsson
Djuret du köpte? Det var nog en fisk..skulle jag tro
Maten du åt?
DONKEN!

Gången du spydde? ett tag sen

KOMPISAR:
En kompis du saknar:
Hanna N , Hanna Å, Sandra , Natha , Tilda..
En kompis du älskar riktigt mkt:
Hanna Å och Sandra
Din bästa kompis: Hanna Å.
En kompis du glidit ifrån: Nathalie..
En kompis du kommit nära: Hanna Nilsson och Tilda
RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover?
nej!
Vem såg dig senast naken? Spelar det någon roll?:P
Biter du på naglarna? ajo. ibland..

Var du full senast du hade sex?
nej.
Har du kysst en polis? nej
Har du någonting att dölja? Det har nog dom flesta skulle jag tro
Kan du baka bröd? hahahah nej
Vet du hur man frostar av en frys? ne
UTSEENDE

Hårfärg: Just nu är det väldigt solblekt.. Ljusbrunt med ljusare slingor..typ.

Ögonfärg: Gröna
Längd: 169-170 typ
Skostorlek:
39
Ålder: 17
KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu?
Ja
Gillar du någon? ja!

Vem? Min Prins.
Har du haft sex? Ja
Har du haft många förhållanden? 3 med det jag har just nu.
Vad har du på dig nu?
en vit liten kjol och en turkos bikini.
VEM
Vem är i rummet med dig? Robban
Vem fick du senast sms av? Olle
Vem tänker du på nu? Olle..för jag tänkte efter vem jag senast fick mess av.
pratade du senast i telefon med? oj..jag minns inte
Vems hus var du senast i? mitt hus.
Vem önskar du var med dig nu? Båda Hannorna och olle
Vem är din favoritsläkting? Alla är bra. dom flesta vill säga
Vem i din skola går dig mest på nerverna? finns endel, 
VAR
Går du i skolan?
Fryshuset Gymnasium
Är din telefon?
bredvid mig
Är din mamma? hos grannen och badar i poolen
Var sover du? I min säng ute i min stuga
Handlar du mest? H&M och Gina skulle jag tro
Fick du tag i tröjan du har på dig nu? Jag har ingen tröja.. Men bikinin fick jag utav sandra
Åkte du senast bil? Från Siljansnäs till Ingarö
I ditt rum är du? jag är inte i mitt rum, sitter i vardagsrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0