23/6

Halloj!

Nu har vi alldeles straxt slutat för dagen och jag ska bege mig hemåt. Bor hos min morbror denna vecka i tyresö. Mycket skönt.
Får se om jag hinner duscha när jag kommer hem innan pojkvän kommer. Det hoppas jag , ganska behövligt efter denna arbetsdag. Stekande sol, arbetsbyxor med långa ben och skor med stålhetta... VARMT. Och på gården där vi jobbar blåser det nästan ingenting. Vi har typ vattnat blommor , städat hos takmålarna och skjölt brunnarna/avloppen ute på gården. GRIS göra.. usch.
Går ju penicellin..så jag är väldigt trött. Och typ tryker i mig massa smärtstillande. Men just nu är det bra fysiskt.
Men nu ska jag ta och springa iväg på toaletten ( om ni ville veta ;) och byta om till mina vanliga kläder.

Vi hörs kanske senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0