Fredag.

Godmorgon alla ni som säkert fortfarande sitter i pyjamasen! hehe..

Sitter just nu på jobbet, vi har tagit en liten rast. Snart är det lunch. Sen klockan 8 tills nu har vi städat tvättstugor. kul va? x) haha. nejmenee.. Det är lätt värt! den 24e Juli ska vi ju till Korsika!.


Igår spenderade jag kvällen med Sandra , Joel och Amar. Vi satt hemma hos Amar ett tag, sen skulle dom röra sig mot kungsträdgården för Familjen spelade tydligen där. Men eftersom jag jobbar så kunde jag ju inte följa med. Mötte upp olle, vi skulle gått på bio, men vi hann inte tills filmen började. Så det slutade med att vi hamnade på Donken ^^
Sen kom jag hem och somnade på typ 10 min. Jag är helt slut efter den här veckan. som imorse när tjejerna jag jobbar med skulle spola av golven, så satte jag mig ned för att vänta.. Sen vaknar jag upp 15 min senare. Ögonen vill typ stängas hela tiden. och... NEJ jag längtar inte längre till studenten. Jag vill gå i skolan!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0