Grattis till alla som klarat 3 år på Fryshuset Gymnasium idag!

Godmorgon!

Här sitter jag ute på lamabarö framför datorn alldeles nyvaken. MEN! jag har faktiskt redan skickat in läslogge. Visst är jag en duktig flicka? hehe.
Jag vill också bara berätta att olles tangetbord är otroligt jobbigt!


Igår efter skolan drog jag och Hanna N och käkade lite. Sen åkte vi och satte oss vid vattnet och kolalde på alla lyckliga studenter som hoppde på flaken. Och gud vad jag blev lycklig när jag såg dom. Det är bara 2 år kvar, och om det ska gå i denna takten så är vi snart där! hehe ^^
Sen åkte jag hem. Och jag lyckades somna på tuben och vaknade upp i strand ( som tur var och inte i farsta eller hagsätra) så jag fick åka värsta omvägen hem. Men när jag väl kom hem ugicks jag med bror min.
Mene.. nu ska jag nog fortsätta med pluggandet...
Idag sover jag ju på båtklubben med alla små scouter. Hajk i helgen med 13 åriga små människor.



Inte långt kvar nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0