Midsommar.

Hej alla fina.
.
Sitter just nu hemma, kom hem ifrån stångdansandet för ett tag sen. Håller på att fixa med köttet nu innan vi ska tillbaks till grannen för middag och sånt.
Blev en likadan midsommar som alla andra år. Hade hellre varit i Siljansnäs när det är som det är just nu.Men så blev det inte. eftersom att jag ska på läger på söndag... 
Tänk att nästan varenda en har sin käreste hos sig just nu. Men jag håller humöret uppe ändå(försöker). För jag vet att personen är som mest lycklig där den befinner sig just nu, Synd att jag inte kan vara med och se blicken och höra alla skratten. Men sånt är livet när man är minderårig och inte jobbar..
Imorgon ska jag gå upp hyfsat. Måste städa klart hela huset och lite till. Sen måste jag packa också. HAr inte ens börjat..
MenMen.. Nu ska jag sätta mig framför tven en stund innan det är dags att gå bort..
Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0