Godkväll.

usch vad jag har blivit dålig på att blogga på sistone. (skäms på mig själv!) Sviker mina fina läsare! uschusch.
Idag har vart en LÅNG dag. Började typ halv tio slutade vid 4 ute på Lidingö. Vi var i någon Studio där ute med klassen. Det var väl hyfsat intressant. Men HERREJESUS vad mycket man kan förändra en sångröst på 30 sekunder i datorn. Det är läskigt.  Till och med min pappa skulle kunna bli värsta sångaren! ;) (hihi,där fick du!)
Kan lägga ut lite bilder från dagen. Nathalie lekte med webkameran idag. höhö.
Ska fortsätta plugga och lyssna på Sötnosen som snarkar brevid!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Men hallå :-)



Jag sjunger ju redan som värsta Jon Bon Jovi ;-)

2010-03-18 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0