Gomooooorgooon!

Nu är jag uppe, färdig packad och ett snart städat rum! grrrreeeat! Jag är hyper. Men jag har ingen att dela min glädje med just nu. Plus att min sångröst inte är helt frisk ännu....Fanockså.... Och jag som har masterclass på måndag.
Japp. Vi typ 3 sticker jag och älskling till Dalarna. Ska bli mys. Robban och alla barnen är där uppe. Och sen är uffe och hans barn där också.Elina och Hanna. Mamma kommer upp med tåget sen ikväll. Så det kommer bli en riktigt mysig helg. Jag älskar att vara där uppe. Allt är så lugnt och friskt. Och man nästan glömmer allt man har här hemma. Så underbart. Men nu ska jag städa klart rummet, sen jag ska jag göra mig iordning också Så får vi se vad klockan blir om jag hinner slänga in ett inlägg till. 
Men vi höres!
PUSSEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0