HejHallå!

Nu har jag precis vaknat (igen). Vaknade tidigt imorse också för att pojkvän skulle till jobbet. Hur skönt är det inte med lov?! jo SÅHÄÄR skönt! Har absolut inga planer för idag. Så jag kommer antagligen bara ligga hemma hela dagen. Men det är Skönt det med. Efter min helg...
Igår när vi kom hem , å blev jag ganska Väldigt irriterad o typ ledsen. VARENDA gång får ni mig att känna mig liten. jag kunde ta det i början. Men hallå? kan jag sitta och diskutera vilken krog som är bäst eller inte? "nej,men jag ska inte ta det när sanna sitter här". hallå? Jag är ju BARA 17...om ni minns?
Nu längtar jag som fan till på fredag. Vill till Siljansnäs nununu. Jag vill spola fram till sommaren. Sommaren i Dalarna slår allt! det är underbart!
Midsommar 2009. Siljansnäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0