24 Maj.

Godmorgon.
.
Har precis käkat lite frukost med familjen. Drar hem till Mor min efter skolan idag. It Sucks. Men vad ska man göra. Först har jag en skoldag från 10.30 till 16.00 att avklara. Sång idag. Har fått en värdelös låt. Har inte jobbat ett skit med powerpoint grejen heller, som ska vara inskickad idag.. suck. Har inte ens börjat läsa en bok ännu...ojojoj. Hur ska detta sluta...
Jag ska nog börja göra mig i ordning. Men bussen går inte förens halv tio. Kanske ska kolla om Hani har vaknat ännu, mitt sällskap på bussen! hihi.
Idag ska jag ha ett litet möte med mina päron angående Korsika resan. Hur vi löser allt med pengar och sådär. HoppasHoppasHoppas! Är så sjukt taggad på att åka dit nu!.
.
Får se om jag slänger in ett inlägg till sen innan jag drar. För nu ska jag Göra något annat roligt. hehe.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0