Godmorgon 17 Maj..

Har vart vaken ett tag...snarare sen klockan 11 igår morse..Har inte kunnat sova någonting inatt. För mycket annat som spökar just nu..Mycket tankar. 
Har iallafall badat nu, borde väl försöka äta någon sorts frukost..men jag är inte sugen. Har Nationella i matte idag..jag är faktiskt nervös. för jag kan ingenting. och matte är verkligen min svagaste punkt vad gäller skolan..
Så..vi får se hur det går.
.
Det är finfint väder ute idag iallafall, så om någon är sugen på att ta en fika efter klockan 16.00 i stan med mig, Ring! det vore väldans trevligt i detta Dunderbara väder!
Nu ska jag klä på mig och orka ta mig igenom en hel skoldag....
.
Wish me luck.. Puss!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0