I can't help, Falling in love with you...again.

Goddag!
.
Nu har jag och pappa löst problemet med mitt inaktiverade simkort. Har fått ett nytt nummer.  Ska väl börja piffa till mig lite nu, så ska jag möta Hanna. Sen Blir det bio med Ollebolle. Clash of the titans. Hoppas den är lika bra som den verkar på trailern! Men det tror jag! :) Tilda snackade om att åka till Kulturhuset idag för att kolla på alla som failar på sina idolauditions! hehe. We'll see.
.
Hela eftermiddagen och kvällen igår spenderades hemma hos Tilda i spånga. Mycket trevligt. Kebabrulle , Avatar och MASSOR med prat och tuppjuck och hottentottar! ;) HAHAHA.
.
.
.
Tänk att ett par sänglakan kan få en att bli depp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0