F.R.I.E.N.D.S

Heej vänner!
Har vart otroligt dålig på att uppdatera, men det är inget jag ber om ursäkt för. ibland händer det saker som får en att inte orka. Men det har iallafall löst sig nu , och det är jag otroligt glad för!
.
Har inte vart i skolan idag. imorse när Min älskling stack kände jag hur jag mådde piss. kände det redan igår, men imorse var det inte okej! Så jag har legat och slappat framför tven hela dagen.
Och nu ligger jag och tittar på vänner (kul o veta va?) haha.
.
Imorgon..Så måste jag försöka pallra mig iväg till skolan..*suck*
Men sen efter skolan så drar jag ut till skogen på andra sidan stan för en hajk! haha. Kommer INTE sova kvar där. Men jag kommer att vara med och skrämma alla barnen ^^ mohahah!
Nu ska jag iallafall gå och packa för i helgen, sen ska jag ladda för film klockan 9.
Jag och Lisa utanför Myset för 4 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0