Jerk it out

Godmorgon 8 November!
Inatt har jag nästan inte sovit en blund..Dels för att det var söndag med en skoldag efter...och dels för en massa annat tjaffs som tar över hjärnan..Iblad blir det inte riktigt som man vill.
Satt och förde över musik till telefonen in på småtimmarna, så nu har jag ny och fräsch music! så nu kommer jag verkligen njuta på bussen till skolan.
.
Idag har jag sånglektion efter skolan , men jag vet inte riktigt om jag pallar faktiskt..Vill inte smitta med massa negativ energi. Måste försöka prata med en viss person , så att det löser sig.. Det håller på att spåra. Och det funkar inte riktigt. Det krävs 2 för att fixa. Och det krävs 2 med lika mycket vilja. Så hör av dig, när du har tid/lust att prata med mig.
.
Nu ska jag gå och sätta på mig lite make up.
snygg cheyyyyyy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0