5 Oktober.

Godmorgon..
Jag är sååååå trött. Gick upp vid kvart över sex och när klockan hade blivit dags för att gå till bussen så fick jag ett meddelande ifrån min lärare där det stod att hennes barn var sjukt så att hon var tvungen att stanna hemma...och då kunde jag lika gärna sovit 1 timme till liksom.....herre.. jaja :) nu sitter jag här lite halvfärdig. Ska väl kanske äta lite frukost. Är fortfarande inte frisk, det gör så ont när jag andas och när jag hostar känns det som om lungorna ska hoppa ur.. :( Hoppas det går över snart.
Idag efter skolan så MÅSTE jag plugga innan jag börjar ligga efter...det vore inte så kul. Ska skriva en uppsats till engelskan, ett retoriskt tal till Svenskan och på fredag är det matteprov. Wiiiiiie. Men sanna , det är bara 1 och ett halvt år kvar i skolan! haha.
Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning.
Ha en bra dag!
Tjingpling!

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Hur är det annars då? :)

2010-10-05 @ 08:44:26
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0