Boooooooring

Du heter: 
Alessandra

Smeknamn: 
Sanna, hjärtat.

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Hide and Seek -  Imogen Heap

Beroende av:

Musik, Olle, Vänner.

Vad tror folk om dig?

Jag har faktiskt ingen aning. Haha.

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ögon och min rumpa :)

Hur imponerar man på dig?

Man är sig själv.

Brukar du skratta för dig själv?

hahahha jaa, vem gör inte

Har du haft sex idag:
Nopps

Hur svarar du i mobilen:

hej, hallå , aaah , hej de e sanna

Vem ringde du senast?:

Robban

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Minns inte x)

Brukar du komma i tid:

har blivit bättre på´t

Hur känner du dig nu:

Trött, seg, ensam

Vanligaste färg på dina kläder:

Lite olika, har de mesta färger

Vad tycker du om fötter:
Usch...

 

 

Vad saknar du:

 

Sällskap.

Hade du en bra kväll igår:

Jadå :)

Favorit dryck på morgonen:

Obo'y eller Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig:

22 eller 23 på vardagar

Är du blyg?:

oftast, beror på hur den andra personen är

Sysslar du med någon idrott:

nääää


Har du spytt offentligt:

Uehm, det har jag säkert

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

ligga??

Är du nöjd med ditt liv:

Ja :)

Är du bortskämd:
alla är vi alla smått bortskämda.

Vad gör du i morgon:

Plugget, sen kommer farmor

Vad är det värsta du vet?:

folk som inte hör av sig, Falska människor.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja, de flesta är underbara. Men vissa.......

Vad är det finaste du fått?:
En pojkvän som jag älskar så mycket att det inte går att beskriva, och att få detta tillbaka.

En speciell dag du minns:

27/11-09

Du samlar på:

Inget,

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

jag ringer aldrig, jag typ.. smsar.

När grät du senast:

Today.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Köpa lägenhet!

Vill du gifta dig:

Ja! :)

Vill du ha barn:

Ja ja ja ja ja!!!

Är du musikalisk?:

haha , ja det är jag :)

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten eller mjölk

Bor dina föräldrar tillsammans:

nopps

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja, vore märkligt om man inte hade

Biter du på naglarna:

En mycketmycketmycket dålig vana.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0