Du är det finaste någon kan få.

"Once again, I feel those small little creatures in my stomach when I see you and when I think of you. I love you. You make me happy , hunny"


.
Hej kompisar!
Idag har vart en bra dag, Startade med att jag fick vakna upp brevid min kärlek<3  Sen åkte jag hem till min far, gjorde mig iordning och åkte in till stan och lunchade med min Plastpappa. SushiBuffé! mums!! Sen bar det av till Spånga för att göra Tilda sällskap när hon färgade håret. Från Vitt till Mörkbrunt, SKIT SNYGGT!
Och nu sitter jag här och borde egentligen plugga , men jag känner doften av mat från nedervåningen... Im Hungry, what a suprise huh? haha.
Har haft studiedag igår och idag, fick matten klar igår. SKÖNT!.
Jag har en liten tanke inför helgen , hoppas jag kan lyckas få genomföra den this time! myspys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0