Godmorgon. 28 September.

Godmorgon alla fina!
Vaknade för en stund sen och var jätte besviken för jag kunde inte somna om. Har ju studiedag idag, så de kanske är bra att jag är uppe nu. Kanske ska plugga lite. hehe.
Igår, var jag ju hos Erika (min sångpedagog) det gick faktiskt jätte bra tycker jag ! sjöng Live for the one I love - Céline Dion. Lyssna! (orkar inte lägga in den , hehe) Grymt vacker låt måste jag säga.
.
Sen idag ska jag träffa olle. Men innan det ska jag åka och köpa mig en halsduk och en mössa hade jag tänkt. Har tittat ut några riktigt fina grejjor!
Men nu har jag inget mer att säga, vi höres senare :)
Ååååh...jag vill tillbaka!
.
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0