She's a good girl, loves her mama.

Kom hem för någon timma sen. Är helt slut!! Har vart iväg med mina scouter i helgen. Dom är så fina och rara. Igår kväll var vi uppe på myset och åt fin middag och skrattade och hade trevligt. Idag var det avslutning i kyrkan. Jag blev utsedd till ledare, oficiellt nu. OCH pga att jag var så trött så gjorde jag även bort mig i kyrkan. Behöver inte säga mer än så. Typiskt mig iallafall. Stupid.
.
Har suttit och glott tv med mamma nu. Tittade på något program som heter copycats. kul info, huh?
Nej.. Nu ska jag gå och sussa.
Skola imorgon ju...
Sista skolveckan på denna termin. whoop.
En lycklig chey!
Jag saknar dig. Grovt.
Vet inte ens hur du mår. O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0