When you wish upon a star, Dreams will take you very far

Ååh vad jag känner att jag har vart effektiv ikväll!
Jag har hunnit plugga och sytt lite nödvändiga grejer, har kollat igenom alla klippen från spelningen också.
Jag är fortfarande helt speedad typ. Efter spelningen hoppade jag upp och ner utav glädje.
Skulle säga att detta var det bästa framträdanet vi gjort under dessa år tillammans.
Åååh, ni är så jävla fina!
Imorgon tänkte jag faktiskt plugga hemifrån. Erkänner att jag har en del att ta igen. skönT.
Men på något jävla vänster känner jag att det går bra för mig nu. Underbara lärare och underbart folk runt omkring mig!
Typ såhär känner jag mig. Och jag talar nog för alla andra när jag säger att jag kände så i eftermiddags!
High on life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0