Sliten.

Godmorgon!
Nu är klockan tio över ett..har inte fått sådär jätte mycket sömn. Spenderade hela kvällen hemma hos Allis med massa härligt folk. Sedan bar det av in till stan med Nathalie för käk och möta upp några andra. Slutade med att vi spelade fotboll på en konstgräsplan, mitt i natten. Så himla roligt! Det jobbigaste var när vi upptäckte att tunnelbanorna slutat gå och jag fick stå och vänta i en timme på min nattbuss. Kom iallafall hem vid 4. Och blev väckt igen vid 6 för att vi skulle upp och sjunga för min bror som fyller 4 idag!
.
Kan inte förstå hur snabbt tiden går. Det är nästan läskigt. Jag fyllde nyss 14 och nu tar jag studenten nästa år. Herrejösses, ska livet gå i den här takten så går jag i pension snart. haha.
.
Nu ska jag iallafall börja göra mig iordning och sätta på en till panna kaffe. Vi får gäster klockan 4.
Här är jag och min mamma när jag var i min brors ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0